M.E.T.A.L. Enduro Resita

E adevarat ca anul acesta am lasat MTB-ul deoparte, dar cu siguranta mi-a fost dor sa “ma dau”! 

Dupa un an de pauza, am hotarat sa merg weekendul acesta in lumea MTB-ului, mai exact la enduro. Prietenii mei de la Resita, niste oameni super pasionati de MTB, de foarte multi ani organizeaza maratoane si concursuri de enduro si m-am gandit sa merg si eu sa dau o mana de ajutor. 

Stiam 100% ca ma voi distra si voi avea parte de un spectacol oferit de riderii romani pe trail-urile de pe langa Resita si nu am ezitat nici o secunda sa ma duc!

Mi se pare incredibil ce a reusit o asociatie non-profit, BikeAttack, sa faca in acest oras…au facut etapa de Cupa Nationala si Campionat National de MTB Enduro. E adevarat ca anul acesta avem un primar mai deschis la minte si ne-a lasat sa folosim si soselele pentru a face finish-ul in centru resitei si acest lucru nu poate decat sa ne bucure, cine stie ce evenimente pe doua roti se vor mai face prin Resita…visul meu e un concurs de sosea, daca se poate UCI ar fi o nebunie :))

Ok, deci am ajuns la Resita si m-am gandit ca vreau si eu sa fac traseele, doar ca nu aveam mtb, asa ca am imprumutat unu de la Matesoane si am plecat cu Seba, ghidul meu in ziua aceea, pentru ca el stie fiecare curba de pe trasee. 

Hmm, prima senzatie pe mtb dupa un an a fost una ciudata, mai ales ca toata bicicleta juca sub mine de la suspensii, ghidonul imens cu care credeam ca voi lovi pe toata lumea si cauciucurile groase care abia se invart la deal :)) 

Prima coborare a fost putin ciudata, dar sincer credeam ca voi fi praf, dar nu a fost asa, m-am acomodat repede cu bike-ul, traseul, noroiul, radacinile ude si gap-urile. Asta a fost prima zi, a doua zi a fost si mai bine si a 3-a zi ne-am strans o gasca de 8 oameni si ne-am dat la vale, a fost superb!!

Ideea e ca baietii astia se dau bine la vale, mai ales Catalin, care din cate am auzit aproape ca reusea sa fie pe podium la Cupa Nationala de enduro daca participa si el la M.E.T.A.L., dar fiind organizator nu a putut sa le faca pe ambele. Cand m-am dat cu ei am incercat sa ma autodepasesc si simteam adrenalina mult mai tare! 

Cat despre concurs eu cred ca a fost o reusita, sper sa se tina in continuare si sa evolueze tot mai mult! M-am simtit bine si ca spectator, dar la anu e posibil sa ma dau si eu! 
Cred ca se putea sa fie si mai multi spectatori, era destul loc in padure…sunt sigur ca au contat incurajarile pentru fiecare rider si sincer cand eu auzeam ca lumea tipa si ii incurajeaza ma simteam super fain pentru ca stiam cum e sa fi in locul sportivilor.

Ei au fost castigatorii Campionatului National de Enduro de la Resita!

Locul 1 Patricia Plumbota

Locul 2 Florina Cont

Locul 3 Elena Fodor

Locul 1 Sorin Parau

Locul 2 Arpad Kelemen

Locul 3 Simon Cobianu si Bogdan Marin

Felicitari tuturor, ati mers tare si sper ca la anu sa merg si eu la fel de tare :)) 

2 Comments Add yours

  1. Mi s-a făcut și mie dor de Enduro…dar cu motoarele :))

    Like

Leave a comment